Vés al contingut
15 maig 2025

Presentem el «Sigues Tu» de Dipsalut al cicle de jornades “transformant coneixement en acció. Reflexions i estratègies per a la prevenció d'addiccions” de la Diputació d’Alacant

Entradilla

Aquesta  segona jornada s’ha centrat en la situació actual dels programes preventius escolars en addiccions i els seus reptes.

Aquest cicle de jornades, organitzat per l’Àrea d’Acció i Promoció Social de la Diputació d’Alacant, vol ser un eix vertebrador de la coordinació de tota la xarxa de recursos a la província d'Alacant, assumint la promoció d'actuacions en matèria de prevenció.


Per això, s'abordaran durant aquest cicle de jornades, a celebrar al Museu Arqueològic Provincial d'Alacant (MARQ) fins al juny de 2027, diferents espais-trobades amb temàtiques diverses, des de l'educació, la sanitat, l'àmbit comunitari, la salut mental, sempre al voltant de les polítiques de promoció de la salut i la prevenció de les addiccions.


Concretament, a la segona trobada, que va tenir lloc el 15 de maig de 2025, centrada en la temàtica “nous desafiaments per a la prevenció a la província d’Alacant”, les tècniques responsables del programa de Dipsalut, Anna Loste i Berta Pla, varen presentar la ponència  “Implementació del programa d'educació per a la salut «Sigues Tu»”.


Aquesta  segona jornada s’ha centrat en la situació actual dels programes preventius escolars en addiccions i els seus reptes.
La implementació dels programes de prevenció escolar en addiccions, obre un nou procés dins del marc de l’Estratègia de Salut Mental i Addiccions, per la qual cosa es fa imprescindible tenir coneixement dels fonaments preventius actualment contrastats amb evidència.

 

Galeria d'imatges

Compartir