Dipsalut activa els municipis de Girona pel Dia Mundial de l’Activitat Física
Els dinamitzadors i dinamitzadores del Programa d'Activitat Física de Dipsalut han organitzat un ampli programa d’activitats arreu del territori per commemorar el 6 d’abril, Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF).
Dipsalut fa un balanç molt positiu dels tallers d’ús del DEA a La Mona 2026
L’objectiu de la proposta ha estat acostar el desfibril·ladors del programa Girona, territori cardioprotegit a la ciutadania i normalitzar-ne l’ús, des d’una perspectiva pedagògica i preventiva.
Una persona recuperada aquest febrer gràcies al DEA mòbil del programa Girona, territori cardioprotegit
Des de començament d'any, una persona de l'Alt Empordà ha pogut ser recuperada després d’una aturada cardíaca gràcies a la intervenció dels desfibril·ladors externs automàtics (DEA) mòbils de Dipsalut, utilitzats pels cossos policials en el marc de les seves actuacions d’emergència.
La Diputació de Girona renova el Servei Local de Teleassistència amb més tecnologia i suport comunitari
S’inicia la nova etapa del servei amb millores clau com la digitalització total dels terminals, el reforç del suport emocional per combatre la soledat no desitjada, la incorporació de més professionals especialitzats i un preu únic per a totes les persones usuàries
Visita institucional del secretari de Salut Pública de la Generalitat a Dipsalut
La trobada ha servit per estrènyer i perfilar la col·laboració i coordinació entre les dues institucions en matèria de Salut Pública a les comarques gironines.
