Vés al contingut
5 març 2014

Presentació electrònica de factures

Des d’aquest 4 de març, els proveïdors de Dipsalut poden presentar les factures via electrònica. Per fer-ho, cal entrar a la Seu Electrònica i accedir a l’apartat “Tràmits ciutadania i empresa/Presentació electrònica de factura”. Allà, clicant a “Sol·licitud”, s'accedeix a un formulari on es demanen dades com l’import o el número d’expedient de la factura. Un cop omplert aquest formulari, caldrà adjuntar el PDF de la factura.

Aquest tràmit de presentació electrònica de factures permetrà obtenir immediatament un certificat de rebuda, conforme el document s’ha entrat al Registre de Dipsalut. I és que, segons la Llei d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic (publicada al BOE el passat 28 de desembre), els proveïdors de les administracions públiques estan obligats a presentar-les a un registre administratiu.

Aquest primer mètode de facturació electrònica que Dipsalut posa en marxa culminarà a partir de l’any vinent, amb l’entrada en funcionament del “punt general d’entrada de factures” de la Diputació de Girona.